2012. november 9., péntek

Cserélj pelust, anya!

Ábel nagyon aranyos volt a minap: reggeli után voltunk, én a konyhában pakoltam, mikor arra vagyok figyelmes, hogy Ábel kihúzza a pelusos fiókot, kivesz onnan egy pelenkát és odaviszi a kis pelusos takarójához (a pelenkázót már rég eladtuk, mert azon nem volt maradása már úgy 8 hónapos kora óta), majd oda leül és jelez, hogy cseréljem ki a pelenkát. Mentem és cseréltem: kaki volt benne bőven, az csíphette a fenekét.

Ma este is fogdossa a pelenkáját, kérdem, tőle, hogy cseréljünk pelust? Mire ő odamegy a kis pelusos takarójához, lefekszik rá. Persze, hisz beszélni még nem tud, de azt mondta, cserélj pelust, anya! Levettem a pelenkát, a kaka már kicsípte a fenekét, majd Ábel nagy serényen feláll, odamegy a pelusos fiókhoz és kivesz egy pelenkát, odahozza nekem. Már ilyen nagy és ügyes egy éves múlt fiam van :-D.

1 megjegyzés:

  1. A végén még tisztába teszi magát egyedül :) Úgy látszik, őt jobban zavarja a pelenkavendég. Lehet, hogy hamarabb lesz szobatiszta?

    VálaszTörlés